Distantsõppe muljed

 Tere Teile kõigile!

Käes on 6.aprill 2021. Distantsõpe on minu arvates piisavalt kaua juba kestnud ja tahaks kooli tagasi. 

Siiani on distantsõpe toiminud hästi, aga mõni päev on ikka raskem kui teine. Vahel on rohkem videotunde järjest ning ei saa üldse silmi arvutiekraanist puhata ja see väsitab. Kõigi ülesannetega olen hakkama saanud. Muusikas läks üks töö halvasti, aga sain selle uuesti teha ning siis õnnestus see väga hästi. Informaatika ülesannetega läheb nii ja naa. Algul saan aru ja enda meelest teen õigesti ja lasen emal ka üle kontrollida, aga pärast saan ikka halva hinde nii, et tuleb vist veel rohkem pingutada. 

Mõni päev kulub õppimisele vähem aega, aga teine päev rohkem kui tavalisel koolipäeval. Üldiselt saab asjad siiski hästi ja veidi kiiremini tehtud, aga kodus õppimine on palju väsitavam ja motivatsioon PUUDUB

Üks probleem, mida ma mäletan oli näiteks see, et muusika töös oli ainult 5 minutit, et tööd sooritada, aga küsimusi oli palju ja pidi kiirustama ning siis see ebaõnnestus mul. Õpetaja kirjutas kohe pärast tööd mulle, et millal sobiks mul tööd uuesti teha ning leppisimegi aja kokku. Reedel kui tööd tegema pidin, oli õpetaja selle ära unustanud. Alles 30 minutit hiljem kui olin juba õppimise selleks nädalaks lõpetanud, pidin arvuti taas avama, et töö lõpuks ära teha. 

Mul pole olnud otseselt mingeid edusamme, võib-olla ainult see, et emaga räägin rohkem nüüd kõigest, kuna oleme päevad läbi koos. Samuti olen alati abi saanud emalt ja kahelt sõbrannalt, kui millestki pole aru saanud.

Minu arvates on sobilikumad Zoom, Tera, Opiq, Socrative, Quizizz, Quizlet. Ebasobilikud keskkonnad puuduvad. 

Arvan, et aja planeerimisega olen enam-vähem hakkama saanud. Vahel ununeb mingi töö õgeks ajaks saata, aga saab saadetud ning siis kõik fine. 

Õpetajad võiksid jätta mitte nii palju kodutöid. Tunnitöö saab alati tehtud ja siis pandakse veel kodutööks ka ülesandeid. Näiteks inglise keeles on meil tunni ajal Zoom ning kodutööks jääb töövihikust üks lehekülg ja vee,l kas jutustada või kirjutada 9-12 lauset millegi/kellegi kohta. See on väga väsitav kui saad kõik tunnitööd tehtud ja siis peab hakkama veel kodutöid tegema. Vahel jääb mulje, et ülesanded ei saagi kunagi otsa.

Arvan, et ise saaksin teisiti teha seda, et õppida kiiremini, kuigi see pole vist väga võimalik, aga proovida ju võib. Samuti peaks vähem virisema, et õpetajad annavad nii palju ülesandeid.

Kodus olemisega ei saa ma enam üldse hakkama. Algul oli tore, et saab tsipa kauem magada ja ei pea bussile kiirustama, et kooli sõita. Nüüd aga olen kodus istumisest väga väsinud. Õdedega läheme juba mingite täiesti mõttetute asjade pärast tülli, sest kõigil on stress jne. Kui saaks lõpuks kooli, oleksin väga õnnelik. Samuti ma igatsen oma klassikaaslasi, sest siiski sai koolis nalja ning päev möödus kiiremini kui kodus, üksi oma laua taga istudes.

Järgmine pilt illustreerib minu igapäevast meeleolu ehk vibe `i. 

Foto: Lisandra Sõõrd

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Mis see on?

Programmi idee